دانلود Road Redemption – بازی موتور سواری دیوانه وار

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
10:23
یک شنبه 24 اسفند 1393

دانلود Road Redemption - بازی موتور سواری دیوانه وار

به سرقت های بزرگ و پولساز در بازی Road Redemption بروید و به نوعی رانندگی کنید که نیرو های پلیس و سایر دزدان نتوانند کاری از پیش ببرند. پس از به دست آوردن مقداری پول، موتور جدیدی از فروشگاه تهیه کنید و قسمت های ظاهری و داخلی آن را Upgrade کنید تا به کارهایتان سرعت دهید. بعد از انجام ماموریت، جاده های پر پیچ و خمی منتظرتان می باشند و اگر مهارت کافی نداشته باشید، قادر به عبور از این شرایط سخت و دشوار نخواهید بود.

 

هنگام رانندگی نیز می توانید اسلحه گرم یا سردی به دست بگیرید و هر کسی را که تعقیبتان می کند، از میان بردارید. با توجه به جنایت هایی که بعد ها در Road Redemption مرتکب خواهید شد، تحت تعقیب بسیاری از نیرو های پلیسی و غیر پلیسی قرار خواهید گرفت. امکان خرید و فروش سلاح ها نیز برایتان فراهم بوده و در صورتی که معماملات را به خوبی انجام دهید، تجارت پرسودی برایتان خواهد بود تا انواع آیتم های را از بخش Shop خریداری نمایید. تمامی پیست ها و مسیر های بازی در یکی از مناطق آمریکا بوده که توسط دیکتاتوری اداره می گردد و اگر ببیند شخصی بدون هماهنگی خلافی انجام داده، به شدت با او برخورد می کند! هر چند بازی Road Redemption دارای حجم پایینی بوده ولی از جلوه های بصری پرجزئیات و گرافیک سطح بالایی برخوردار می باشد که در نوع خود کم نظیر است. البته نمی توان از گیم پلی عالی و روان آن نیز چشم پوشی کرد.

حجم فایل : ۸۶۲.۰۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 189
بازدید : 189

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر